2011年2月6日星期日

Le Comptoir du Boeuf

2月4日到了里昂的酒店 check in後便已中午,本來打算到 Rue du Boeuf的 Tour Rose吃午餐,但見門外的餐牌只有 a la carte而沒有 set menu,貴到死,便轉到附近的小店看。見一間小店是專吃牛肉,見一班公公婆婆正步入內聚餐,段估唔會差,便入去食午餐。

佢地有幾種 menu 套餐,我叫了一個3course 套餐,€19.50,另加半枝 Cote du Rhone Village紅酒。頭盤我叫 Florentine Smoked Salmon ,係以煙三文魚包D打成傑 mousse的醬,好在唔酸。伴碟沙律也新鮮。

主菜我叫 Faux Filet 牛扒,我叫 medium 但燒得太熟仍好香,普普通通。


寫在牛狀牌上的dessert choice ,當中有一個叫 St.Marcellin唔知係乜,我叫一個來試吓,原來係未 aged 的軟芝士,最特别係伴以葱油!佐以紅酒,難以形容的正。

來 Lyon 第一頓就吃得很滿意。

Address : 3, place Neuve Saint Jean, 69005 Lyon

Tel : 31-4-78928235





















沒有留言: