2011年10月12日星期三

日本遊總結





10月5日 整天下雨。
今天完全自由行,行街買嘢,食啲唔使定位嘅嘢。可惜整天下雨。
壽司清的套餐加咗價,以前2200円的12件壽司,依家2500円才10件!可能前晚的壽司匠太好,覺得壽司清差咗。
食完壽司往內市場看各種海產,很多種貝類,很大的貴妃旁,連波士頓龍蝦也只是1200円1隻!之後到壽司大門外睇吓排隊傻瓜,下雨仍有三十幾人擠在門外排隊,這次除了香港人還有一半似日本人。
我在外市場的水果檔買咗一抽巨峰提子,735円,回酒店吃,一咬是爆汁的也幾甜,正。


中午到新宿三丁目Tsunahachi 吃天婦羅,我近四五年差不多每次到東京都到
這家店吃天婦羅,水準當然不及近藤但也算好吃而不用訂位,有時人多也不用等位超過15分鐘。
旁晚到神樂坂行吓,食鳥燒,見另文。


今年度日本遊結束,這次是地震後六個月,東京仍舊人山人海,地鐵和公共場所冷氣不夠、要省電,日圓越來越高,交通費尤其貴,坐一個站JR都要130yen ,坐幾個站就190yen。東京地鐵和都營地鐵的通用一日券1000 yen 。
今次本來想作狩巨峰提子一日遊,但果間有辨中文local tour 的,在我有空果兩日無團,而有當地日語團的Kato bus 公司,就話我唔識日語不會 enjoy 個trip,總之唔想做我生意,JR travel agent 有火車加巴士的一日遊,但一定要2人報名同行,真不明白何以不受單人行。
還好這次吃幾餐都很滿意。
今次也發覺日本餐廳的烏龍茶都係好好飲,番香港要去UNY 等找吓。
神樂坂真係好多好食餐館,也有一些手工品店、藥店等。香港的旅遊書很少介紹,我很推薦,
伊豆的溫泉去過幾次,都幾 enjoy,但我瞓tatami 很不舒服,pillow 又太軟,日日早晚餐都係金目錭,很聲。以後要去吓第喲溫泉區,所以今次在便利店買咗本東京附近溫泉介紹書。這次也買咗本東京美食書,可以作以後遊食參考。加上上次買的串燒書,我在日本買咗3本參考書喇,為下次日本遊作準備!




沒有留言: