2013年2月16日星期六

留家廚房 - 灣仔新店



2月15日,約了朋友們往留家廚房的灣仔新店試下,作為農曆新年第一次飯局。佢地才開咗個幾月,裝修偏摩登而光猛,主理人劉健威先生父子現場招呼客人,劉晉並介紹我地去睇佢地細細的魚缸,魚都是每天從鴨利洲街巿購入的海魚。



訂位時問咗如自已攜帶酒,佢地要收開瓶費,每瓶200元,相當重皮,喜歡帶酒的食友會郤歩,卒之我地係自攜一枝意大利汽酒,並幫趁佢地一枝紐西蘭 Pinot Noir,佢地又確係有5、6種飲各種酒的酒杯供使用。

從報刋介紹的菜式中,訂了三道菜:生扣鴛鴦鷄、72度醉乳鴿、蟹肉豆苗羹。佢有兩大特式:有5、6種鷄的菜式,鷄都用90天的鷄,夠鷄味。除了傳統的粵菜煮法,還有使用外國特別架生來幫助煮菜。

第一道是酥炸廣島蠔,蠔得香口,入面不算juicy,但蠔味相當濃,好食。


第二道是蟹肉豆苗羹,呢個羹就係先將豆苗雪凍、放入一個機器裏面打碎,菜變成幼粉,用嚟煮湯羹,口感好幼滑,幾得意也好味。


第三道菜是我認為全晚最精彩的一味:72度醉乳鴿,乳鴿醃後以72度的湯汁浸一段時間,才攞去炸,於是皮很香脆而入面的肉剛熟而不老,仲有酒香,鴿膶都俾埋,呢味送酒勁正。

第四道菜是蜆芥鯪魚餅,即係蜆芥鯪魚球造成餅去煎,呢味無特別,也不是不好吃。

第五道菜是生扣鴛鴦鷄,一隻鷄分兩種造法: 鷄肉造成金華玉樹鷄咁,夾火腿、冬菇同蒸,鷄肉滑但個芡畧太咸。鷄翼、連骨的肉、鷄腳、鷄頭(!)炸,香口,又係啱餸酒。

第六道菜是蝦子山根豆腐。呢個餸抅起我對灣仔醉湖的回憶,醉湖以前就在現今生記個舖位,約十年前結業,佢地有兩個必吃的菜:蝦子山根豆腐和蝦醬碎炸鷄。呢道留家的蝦子山根豆腐也不錯。

之後我地決定 encore 廣島蠔,和加一個荷葉飯。荷葉飯的飯不錯,但無荷葉味。

食完埋單,劉健威來送客,和我們站著聊了15分鐘,講他的理念,各種鷄的造法,仲介紹我地一定要嚟食陳皮牛肉餅,佢地呢度也做私房菜。我們也反映了200蚊一枝開瓶費太貴。


總結:沒有失望,好好食,好有心機做的中菜,招呼也良好,相當滿意,會多去。

沒有留言: