2013年2月24日星期日

鮨妙



早排看到報刊介紹呢間新開的日本料理店,由一位很有經驗的港人師傅主理,2月23星期六晚,約朋友去試下。

佢地在一座商業大廈的頂樓,客人坐壽司吧台可以看到海景。佢地還有一個小型露台,放了幾將台,客人可以坐下飮酒、傾偈(食煙),看夜景。吧台可坐十二位,吧台後有三位師傅主理。另有四、五張台。



我地各叫不同的套餐,都有好靚的刺身和壽司。

先來三款小食。

刺身中白身魚味較淡,但每款配不同自制相當好味畧酸的汁,好夾。其他赤貝,北海道帶子,北海道葡萄蝦(我好似都係第一次食到,比牡丹蝦爽口,連頭不到六吋,蝦頭的膏也幾好,朋友的餐是牡丹蝦,也不是大的),魚肝,油魽魚(好正),大拖羅(正),







跟著來小量沙律,最特別係無醬汁,上面沈D黑椒末,頗醒胃。

跟著七款壽司,其中最特別係燒呑拿魚魚邊造壽司,好香好肥。

跟著來燒物,自己把和牛片放在熱石上燒,和牛好香好肥,咁樣可以自己試下熟D、生D的不同食味。

朋友的燒物是魚頭,好大份。

顧著食和傾偈,好多樣食物都沒有影相。

幫我地造魚生、壽司的師傅樣子頗年青但技巧相當熟練,一臉認真,不是很多師傅咁偏向多造公關,我很滿意。我如去尖沙咀食刺身、壽司的話,會揀呢間,收費不便宜,但一分錢一分貨、加功夫和心機。

地址 :尖沙咀山林道17-19號山林中心21樓

電話 : 2737 2309

沒有留言: