2013年8月22日星期四

北京居酒屋 :萬火


8月19日出差到北京,行前上網搜尋下有乜好嘢食,見 TimeOut Beijing 選的年度最佳餐廳之一,是一間居酒屋,中文叫「火」,而且就在我住的酒店附近,所以打電話去訂定位。
佢個位置幾騎呢,行到去也找不到,要打電話問佢地,竟然係在一個牙科疹所的招牌轉入小路內的一間小屋,若果唔係 TimeOut 佳選,真係以為係黑店。
外面殘舊,入便另有一番天地。裝修相當西式,有吧台和長餐枱,主理人是日本人頗年青,本地人伙記也全部是年青而有禮好招呼,入坐後向店員說這裡很難找,他笑著說食品一定令你滿意的,好。


佢地好多清酒、燒酌、也有紅、白酒及其他烈酒。我一個人,只好叫啤酒,佢地有部機可以在啤酒上攪出像雪糕的一大層泡,我驚攪肚,都係叫一般生啤。


佢地主打是串燒,也有多種下酒的冷菜和熱食。
我叫的冷菜係:冷豆腐,豆腐上面舖咗一層蔥碎、黑椒和畧有一點油,非常和味。青瓜配麵豉醬,一般。




串燒(每樣10-20元人記):鷄肝一般,燒蒜頭幾好。鷄翼相當正,15蚊人民幣2只呀,平到笑。最特別係燒山藥,山藥切成片燒完揸上汁加wasabi,然後放在一片紫菜上,夾著食,好好味,山藥又夠爽!




燒牛肉最貴啦,55元,但比較靭。


燒飯團有幾種,我叫了柚子鱈魚子味,太咸。

總結:確係有特式的居酒屋,大部份人客都是下了班的日本人,飲酒吹水,氣氛幾好,食物不錯但每樣醬汁都偏咸。招呼不錯,是一個新發現。

地址:麥子店街8號北側平房(近農展北路)。
電話:010-65085517

沒有留言: