2013年8月27日星期二

Brunch @ Blue Butcher


繼續大吃大喝,8月25日與朋友到荷李活道108號的 Blue Butcher 吃 Sunday Brunch,佢地是酒店以外的人氣 Brunch 。
坐下後我要加錢的 Free Flow Prosecco ,侍應拿了樽氣酒來倒給我,我見到個瓶的招紙是英文的,便攞來看,原來是一指澳洲的氣酒,侍應話佢地老細話呢枝就係Prosecco,佢再去問下,卒之攞枝Prosecco 來開給我們。
據地有約十款自助頭盤,主菜五揀一,甜品三揀一。
頭盤中的蝦和生蠔都無味,但其他的各款菜和沙律、現場煎鵝肝都好好食。最特別有一個是把一種好紅色的西瓜(如無記錯係西班牙的西瓜)切成一舊舊立方型,約2吋長、濶、高,好爽好爽,上面舖薄的 Parma Ham,沈咗小小芝士, ham 包住西瓜食,好食又特別。





西瓜+Parma Ham+小小芝士




主菜我叫燒鷄,朋友叫牛肉漢堡飽,兩樣都幾好食。




甜品三種都不吸引,我求其叫朱古力蛋糕,很一般。




總結:沒有意向再來吃 Brunch,生蠔太差,Prosecco最初唔對辨,唯一特別係有2個歌手現場唱英文歌。

沒有留言: