2013年10月19日星期六

目利きの銀次

昨日中午到新開的「目利きの銀次」吃午餐,該店開在世貿中心五樓, Hooray 樓上,以前好似係一間鐵板燒。此店標榜沖繩料理,似居酒屋。




入座後看菜單,原來佢地沒有午餐 set,只能逐樣叫,咁我一個人幾難,叫一樣太少叫兩樣可能太多。然後又發現佢地無免費荼,各飲料(包括茶)50元起!卒之可以俾杯好滾的滾水我,我的初步印象自然不佳。

我叫一碟六串串燒($118)和鴨肉烏冬($98),都是該店推薦強項食物。

鴨肉烏冬先來,凍烏冬和鴨肉放在淺筲箕上,另有一碗熱湯,可以夾D烏冬入湯內浸熱才吃,原來湯內也有兩片鴨肉。唔知係D麪定湯撈咗少少柚子汁或皮,突然食到點點柚子味,好食兼勾起最近京都遊。味道和賣相俱佳,烏冬的口感最啱我心水,只是鴨肉有D蘇。






跟著來串燒,右起鷄翼,上面好似淋咗油咁,肉就好味。鷄肉棒,肉淋而非常好味,入面有D類似蔥碎的物質,印象中好少食過咁好味的鷄肉棒。豬肉串普通。
鷄軟骨,有D凍咗。
鷄脾肉,非常好味。
煙肉卷小蕃茄,好味。



總結,作為午餐太貴但好味,三數知己飲食應該幾好。

沒有留言: