2013年10月3日星期四

祇園又吉

10月1日到祇園又吉吃是京料理晚餐,這家是米芝蓮二星店,只可以坐9個客人,每晩只造一輪,除了我之外,其他都似乎是熟客,衣著舉止似是 當地high society 人仕。位置很難找,在窄窄的內街,我坐的士去,司機也要打兩次電話問路,我在路口下車,走進小街,有架勞斯萊斯駛進小街,走下三個婦人,原來也是到此店吃料理。
前菜是爽的豆、粟子伴了白蔴醬。


跟著來一個杯,杯內有吞拿魚子、蟹肉、底層有少少飯,撈的汁好味。
第三味是鱧、松茸湯,有小小柚子味。這幾天都是鱧、松茸湯,柚子。主廚在客人面前切開大大舊的松茸攞到後面煑。
第四味是白身魚的魚生,配三種汁。
跟著係醃漬過的魚兩款,味道好豐富,而且係點黃色芥辣,好正好襯。
跟著你撈薑汁的瓜菜,大慨係俾客人洗下個口,準備吃下一通菜。
第七係壽司,好似係 hamachi ,魚也是漬過,也是點芥辣,魚和飯之間有芝麻,好好味。
跟著嚟咗一盤盤景,大廚介紹時說了2、3分鐘,恕無法一一盡錄,大概有十五種食物在便當,我只明白後面夥樹係炸松茸,其他大部分好睇唔好食,可能有D飽喇。

第九味係燒魚仔,配酸汁,皮很脆,但我不喜歡咁樣樣而且腥的魚。
第十味你燒和生兩舊仔只是半熟,好林好好好味,完全無騷味。
第十一樣(!)係炸物,上面似魚但味道又似魷魚,下面2舊似魚但食入口係蠔味。
跟著係小杯松茸湯,好多松茸呀!
最後是甜品水菓啫哩等。
呢餐食咗近3個鐘,大部份食物都好好食,外觀優勝。








沒有留言: