2013年12月29日星期日

8日

繼續12月大吃大喝,嘗了幾間新店,仲有大把新店要試。12月28晩與朋友到灣仔福臨門隔離2舖位的呢間日本料理,據雜誌介紹其日藉主理人以前也在別處開日本料理店,現與別人合作開新店。

入內不大,吧台只可坐6人,其他都是餐桌。訂位時女店員已主動說:由於剛開店未有酒牌,客人可以自攜酒,不收開瓶費,我便帶枝純米大吟釀。

佢地有散叫刺身、壽司、燒物、煑物、天婦羅、飯、麵,每日廚師推薦食物寫在黑板上,可惜大部份是日文。仲有一個「8日會席」,收$1280。

我地先叫冷食。鮟鱇魚肝ok, 無壽司角咁好食。生蠔好味又大隻。


然後五款刺身,平目魚、蝦、帶子、魶魚和魷魚,全部很新鮮好味,尤其係帶子。



北寄貝和牡丹蝦都唔錯。





之後係叫熱食:䐁角煑,有D似東坡肉的味道,燘得好入味。



牛肉豆腐煱,牛肉有D蘇。



最後我叫冷蕎麥麵,朋友叫稻庭麵,都好食。



旁邊有兩個後生仔叫會席料理,好睇又好食。


總結,結帳每人才平均不到$800, 算合理。食得滿意的一餐,新店而店員沒有出錯,但我地叫刺身五款又叫了牡丹蝦,刺身師傅還是在刺身set裏俾蝦,係好食也應問下客人先卦?也因此我不給予推薦評級,只係列入觀察名單,再食下先。

畧為不足是,去廁所要由後門行出後街,有幾間獨立專用廁所。

沒有留言: