2013年12月28日星期六

Serge et Le Phoque


近來又開咗幾間法國小館,今日去灣仔呢間試下午餐。佢雜誌介紹,此餐廳由巴黎著名 Bistrot的主理人首次東來開店,店的位置近灣仔街市,舖位前身應係一間潮州食店。

我沒有訂位,周六下午十二點半到店門口,從玻璃看入面空無一人,以為無開門,到一點左右才有另一枱客,一家三口的法國人入來。



裝修簡單,樓面很高。佢地只供應三道菜午餐,每位$250!難怪無客。頭盤三揀一,我選露筍,主菜可選豬或魚,我揀豬。

點完菜,侍應先送上 amuse bouche,是鮮魷切成小條,伴的汁有小小冬蔭功味,幾好喎,心想千萬不要是亂攪怪味 fusion。



露筍上桌,嘩好睇之外仲聞到露筍味,露筍上面加了幾舊似菜蕊的花頭,個汁有小小黑醋,好味,但最得係上面沈咗D某種果的粒子,一粒粒烘過,好香脆好味。



主菜的豬肉,原來係燒肥腩肉,先說伴碟的三個小蜆,好鮮好濃蜆味,味道有D似潮州人的獅蛤,另外還有二片涼伴黑木耳,幾得意。舊肉好像沒有醃過,只有淡肉味,皮不算脆也畧不夠熱,但真係唔錯。另有一堆半透明爽口的配菜,吃不出是什麼,但難以形容地好味!



個法國人店長見我讚好食,再去切咗一舊法國牛油給我查麫包,佢話係手造的,真係幾好味,小小咸,似半軟芝士的口感,就咁食都唔覺滯,用來夾豬仔包一定無得頂。

甜品三揀一,我選店長介紹的一款,原來係2個似漢堡包又似 macaron 的餅,餅好香脆,入面一層好厚身好滑的雲呢拿 cream,好食。



總結,新派法國菜,注入本地食材元素,食味和煑功已經及得上酒店內的名店,招呼良好,但 wine by the glass的選擇不多。晚餐也是兩款套餐,沒有 a la carte。初次來的印象很好,吃得很滿意,一定要再來。

沒有留言: