2013年12月15日星期日

Otto e Mezzo Bombana


12月13日晚與朋友及他太太到三星名店吃晚餐,都幾誇張,我十月中打去訂位,周五、六晚餐要到12月中才有位,即預訂兩個月,仲係 lounge area,待dining area 餐桌有客 cancel 才可在 dinng area 吃,唔知係咪留番哂 D枱俾熟客、名人。咁我地去到都有dining area 坐。
佢地有一般凍水而不是硬銷有氣或無氣瓶裝水,侍應招呼良好,對菜式相當清楚,其實菜單也不大。

我朋友叫 tastin menu 跟 wine paring ,他太太和我都叫 a la carte ,我尤其想食白松露菜式。



 我的頭盤是 roasted octopus ,味道並不特別,我叫了一杯 prosecco 才$90 ,底飲。佢地的 wine list 也有很多$400起的意大利酒。



跟著是意粉和白松露,由老闆兼大廚 Bombana親自來鉋,舖滿碟面,香氣四溢,好味而意粉也好食。



主菜我叫牛肉,一件燒靚牛柳,配一件慢煑牛面珠肉。牛柳 medium ,入口 juicy ,牛面珠肉好淋而有肉味。





我叫了一杯某意大利酒裝專為 Bombana做的紅酒,是2009年 Toscanna 的 Sangoviese 加另兩種葡萄,好夠橡木香味、好好飲。

甜品就普普通通。







總結,吃得相當滿意,覺得該店食物、招呼是很好,但裝修擺設似乎未到三星級,還好佢地收的價錢算合理。

沒有留言: