2010年9月4日星期六

六福菜館

9月3日星期五晚,約了朋友共4大2小,冒雨往西貢六福菜館吃海鮮。
我地本來想去流浮山食黃油蟹,星期四打電話去游龍留枱兼留蟹,但老板娘好老實咁話今年黃油蟹唔靚,又貴 (每隻五、六百蚊!),那以轉軚,由我决定去食米芝蓮一星海鮮店。

店子是三層的新裝修房子,地下可放一張大枱,入面係廚房。我地坐2楼,面積小,大嘅有7、8枱。

我地先前留咗蕃茄魚湯,濃而不腥。
我地只叫了3种海鮮菜式:
白灼中虾,ok。6隻「椒鹽焗鮑魚」,面係薄粉和少量椒鹽畧脆,肉真係幾淋,應該係此店。豉椒炒蟶子就麻麻。

反而其他餸菜更好:
沙薑鷄脚,好肉好味。客家木耳炆豬腩仔,D肉下面放有梅菜,D木耳好爽,個汁有南乳,因為我唔鐘意南乳味所以食咗一小塊豬腩仔試吓,好食過梅菜构肉多多聲。
椒鹽豆腐,呢樣應係全晚最好食的一味,個豆腐做成粗狀,炸好上碟似一堆金條。表面脆,入面豆腐淋,我未食過咁好食的椒鹽豆腐。
上湯浸唐生菜,好食。

埋單時我想問吓碟「椒鹽焗鮑魚」幾錢,先知道佢地係代買海鮮並收加工費,一斤蝦加6鮑魚共$246,加工費蝦收$46, 鮑魚收$90,其他餸菜都係幾十蚊一碟,價錢算合理。





























































沒有留言: