2010年9月8日星期三

鳥羽

今日中午與同事們到駱克駅 (即富臨亞一飽魚傍的一座大廈) 21樓的鳥羽,吃日本餐。這家來自名古屋的居酒屋,開了大半年,我以前來過兩次午餐,覺得很好食。

同事們都叫一個壽司+soba set,HKD128,我以前食過,這次我叫天婦羅粗烏冬set(HKD85) 試吓。每個set都包一分沙律和小型甜品。

我個天婦羅粗烏冬,炸天婦羅D油好似唔新鮮有陣除,而且D天婦羅浸入湯內慢慢變淋,都係分開上好D。粗烏冬又幾特別,幾乎有泀粉咁粗。

同事們的Set,先來個冷Soba,佢都認為好食,由尤其果隻蛋,剛剛熟才放入湯麵內,壽司的質量看來畧為不及「一門」。


我以前食過佢地嘅招牌唐揚手羽先 (炸鷄翼),好好食架。
































沒有留言: