2010年9月11日星期六

神楽坂 石かわ

今次到日本渡假第一晚,便到獲米芝連三星的神楽坂 石かわ食和式會席,差不多一個月前預定也只能食9点的尾圍。
石かわ位於善國寺後面,其網頁指示很清楚,我早大半小時到神楽坂行吓,才發現呢個小區的大街小巷開滿各式各樣的食店,都很有特式,我以前無嚟過神楽坂真係走寶。








我訂了坐吧檯,吧檯可坐7人,另有幾間個室,我入座後一個年青帥傅比咗張以英文印向當晚menu,並印埋我個名!我之後問佢印多張日文menu以作紀念。









第一個菜是一些上湯啫哩伴凉菜上面仲放左两小粒即磨wasabi,好香口。




第二道菜是炸物,有一舊松茸、一舊魚,淋上好杰的獻汁,塊魚面上咗層薄浆,有小小甜酸,正。





第三道是湯,真係有D菊花辫在湯中不過無菊花味,反而有檸檬皮小絲,好有醒胃效果。






第四道菜是海鮮兩款,先來一份白鱼刺身,佢地唔知點樣可以切到魚片表面係有curve而唔係一般的平直,然後一小碟熟蟹肉上面有2小舊蟹黄,好味。



















第四道菜是燒鰻魚,幾香,薄而表面脆入面淋,日本人真係燒鳗專家,加燒洋葱,個師傅講咗雨次個洋葱好甜,果然。傍邊有D食完仍想不到係乜的某種瓜菜刨的絲。







燒鰻魚之後來涼點,係蕃茄、蓮禺、芋頭,都切小件,上面淋咗D叫白芝麻醬的醬汁,好醬汁味很適合撈沙律,若然能大量生產銷售,D餐廳就唔使用埋D千島汁咁混醬。











跟住係煑和牛,牛肉切粒,肉味太濃。











我都已經幾飽,跟住的松茸蒸飯,只能吃一小碗。
























是晚吧檯有兩位看來30歲左右的師傅主理,其中一位還往來於個室和廚房之間,唔知係咪主廚。我走的時候兩師傅和女知客 (好靚女) 也是送出門口,鞠躬道别。我不免要把此店與去年吃過的小十比較,小十的菜式較复雜和多伴碟花樣,食材、味道地畧為好一點。











沒有留言: