2007年10月19日星期五

倫敦第一日

今天一早從巴黎到倫敦,安頓於酒店後往 Science Museum 看一個關於我行業的展覧,請勿誤會我不能算是科学家。看完後覺得頭赤赤、肚空空,便往華埠名店:旺記食碟楊州炒飯。旺記著名的不是其食品,而是他們的伙記,我真的見過有客入來不按指示坐位,被人粗口問侯。現在伙記已經文明左,但識趣如我者還是按指示坐。但點解總是指我同奇型怪装者坐?影响我食慾。食食吓便諗到唔安排我同靚女坐,因為唔想影响靚女的食慾囉!
想起一個笑話,二個老友同時去世,因為在生時行善所以都一起上了天堂,聖彼得照例向他們講解天堂的規姖,聖彼得說上帝養了很多鵝,你地要小心行走勿踏到D鵝,否則上帝會重罰。一天甲友誤踏死一隻鵝,聖彼得馬上帶著一個醜婦出現,要亞甲取了醜婦作呈罰。自此亞乙更小心走動。一天突然聖彼得帶着個美女出現,叫美女嫁給亞乙,亞乙開心不已,想一是上帝覺他聽話而有賞賜,正想開口感謝上帝,聖彼得馬上說:你唔使咁開心,我叫他嫁你,皆因她剛才踏死了兩隻鵝啫。
我一路吃一路笑,同台食客心里一定暗罵伙記指個傻佬來搭台。
早上在地铁站看見 Carmen 的廣告,原來 London Coliseum 現正上演此歌劇,從旺記出來正好到Leicester Square 的 Ticket Centre 查探,果然有今晚特价票賣,原价83鎊現售44,今晚便去睇卡門啦。
http://www.whatsonwhen.com/sisp/index.htm?fx=event&event_id=169967

在此酒店房用WIFI上綱,慢得淒涼又貴,未來兩天都係去外面Internet Cafe。

沒有留言: