2008年12月28日星期日

冬遊 2008 (一)

2008年12月26日,睛。

昨晚起程來倫敦和阿姆斯特丹短遊一周。今早 local time 4点半便降落,6点鐘前已經到達酒店 check-in。稍事疏洗、8点便出外活動。
今天 (Boxing Day) 起是傳統大減價開始,閒閒地減一半。今早七点 Debenhams 已經開門,我 9点前到 Selfridges 門口人山人海,我先到別的百貨店,10点才入Selfridges,D衫真係減很多,果D中東人在香水部狂掃。
走到Selfridges的 Food Hall 無甚可觀,但發現一間叫 Brass Rail 的小店,是專買剛煑好的 Salt Beef (即正宗的咸牛肉,我以前看過 Rick Stein在電視教煑這種正宗的 Corned Beef) ,我叫了一份Salt Beef on Rye Bread 作 Brunch ,好味。一出動就有收獲。
早上在 Clarks 買咗對黑皮鞋 ₤39,俾完錢轉頭見另一對仲啱心水,真係想買多對。另外在 BHS 買咗件 Lambswool 羊仔毛衫,才₤ 20。
午餐到 Royal Academy of Arts 中臨時開的
Flash Restaurant,2 course fixe pix menu ₤21+15%, 我叫 Shrimp Chowder 作 starter,Main Course 叫Duck Confit ,普普通通,志在貪得意。
午後回酒店放下東西稍事休息再到 Regent Street 一帶 Shopping,D衣服鞋等真係減到好吸引。
傍晚到唐人街食碟頭飯,食完早D返酒店沖涼訓覺。















































沒有留言: