2008年12月5日星期五

米芝蓮指南 – (二)

早幾日在HMV訂咗本,今日面市便去攞,先幾日報紙己經賣哂D星級食府出嚟,咁我諗本書介紹220間食店並包括澳門,都值得買番本。

除咗有星評級的食店,其實書中還推薦很多食店,不妨參考。例如灣仔祥記飯店,我很多時經過但沒有注意到,有機會去試吓。

港澳兩地各有一間三星店 : 香港係四季酒店嘅龍景軒,我未食過。澳門間Robuchon a Galera 我就在過去幾年都每年專程去1、2次,次次都很滿意,以食物質數、服務、環境,價錢係好底。果部麵包車令人暵為觀止,我又喜歡食麵包,一次去,食完再要打包幾款麵包。咁佢攞到三星,我都鄧佢高興,希望以後唔使提前兩個月訂位咁巴閉。不過我估呢間店放在法國本土可能頂多二星啫。

今期飲食男女出特輯,自己選星級食店,仲騎呢,有空至再評。

另外我發現各大酒店的中菜廳佢都推薦!

沒有留言: