2012年12月28日星期五

Uno Duo Trio, Lana's Italian Home-cooking


以前看過雜誌介紹,呢間由一個靚女大廚主理的意大利餐廳,今日趁得閒走去食午餐試下。我12點半到,仍未有其他客,我1點半食完也只有三台客。


佢地 lunch set menu 以一、二、三、四道菜,來分價錢,我選頭盤、湯和 primi,收$148 加一。


先來二片麪包,平平。

頭盤我揀 mushroom on toast,D菇幾靚但無味。

Cream of Cauliflower湯就幾好味,而且夠熱。


Primi 我揀了青口天使麫,上桌時好香、好多蒜味。D青口就雪到無哂味,天使麫也很一般。


總結,裝修典雅,但味道一般。D嘢好慢,趕時間絶不適宜。

沒有留言: