2012年12月27日星期四

View 62



一連幾次食西班牙菜,今次是位於合和中心,會旋轉的 View 62 by Paco Ronxero。呢間店的主理人,在西班牙的餐廳有米芝蓮二星,主打分子料理。

我與朋友在12月26日去食晚餐,之前已上佢地網頁看了餐單,有a la carte, set menu 和 tasting menu,我們都係叫 dinner set menu,有三味小食 starter,一款tapas,頭盤、主菜和甜品各一。我地再加一客西班牙火腿。

餐前小食都是分子料理,不算美觀也不好吃。







Tapas是一杯粟子湯,放幾粒菇菌,上面一層泡,呢個湯幾好飲。


呢份36個月的黑毛豬火腿算一般,D肥的地方很油。配上的多士,上面塗了 olive oil 和小小蕃茄容,只有呢幾片多士好食過 BCN的!


頭盤我地都係叫燒豬腩配紅蝦,左面白色的豬腩,百分之八十是肥膏,D邊都燒得幾香脆。紅蝦一般,右邊匙更內是蝦膏,咸咸地幾好食,炸蝦頭就炸過籠,呢味菜很易餸酒。

主菜我叫西冷牛肉,侍應話係 slow cooked ,我食唔到有乜特別。伴碟有三小塊豬腩肥膏包薯仔,無味的。

朋友主菜叫龍蝦意粉,好似幾香濃,但也不特別。

甜品我地都係叫心太軟朱古力餅配雪糕,無乜特別。

見到呢碟 petite four 同robuchon 比太寒酸了。

總結,食物遠低於預期,絶無驚喜,合和也太唔就腳,唔掂。

沒有留言: