2012年9月15日星期六

La Regalade Saint Honore

唔記得那裡得知呢間小餐廳,今次訂位9月14日去試下吃午餐。
佢地午餐都係三度菜的 menu。
先來一盤 pate 和醃酸瓜仔,作開胃菜。


我頭盤叫鵝肉、肝、黑松露做的 terrine, 好夠肝味,啱我口味,但無乜黑松露味。

主菜我叫牛仔肉,眼見肉很嫩滑,面燒得畧脆,但肉靱到死,難切又難趙,伴上的短通粉醬汁太膩,我全不喜歡呢到菜,難啃。

可能女侍問我碟餸如何,我苦口苦面話太靱,甜品俾夠兩杯我,hall 番。

總結:午餐價比昨日的 RECH 還貴,可能我揀啱個唔好食的主菜,招呼也一般,唔底食。
此店位於 St Honore 街,此街頗多食店和名店,尤其在 Vendome 的一段都是頂級名牌店。聖安娜St Honore並不是愛食西餅的聖人,其實是保護廚師的神仙,廚神也。

2 則留言:

匿名 說...

how's the dessert ?

火木手記 說...

The dessert was good and not heavy.