2012年9月14日星期五

RECH


今次歐洲假期的第一站是巴黎,第一餐(9月13日午餐)訂了Alain Ducasse 系的海鮮餐廳 RECH
佢地餐牌有幾款海鮮盤,也有零點的蠔、蜆、龍蝦等等,我就選了三度菜的 menu,每度菜有兩款選擇。
佢地的 wine list 不大,都是每主要酒區的紅、白、rose 各一兩款,我叫了一杯 Condieu ,沒有花香果香,可能我唔夠瞓,鼻覺差。入口就唔錯,唔dry。
頭盤我叫龍蝦凍湯,先把一喲龍蝦仔的肉和伴菜放碟內上桌,另一侍應手捧一小煲湯來畢入碟內,濃味好濃應該係用足龍蝦仔連殼煲成。




 
主菜是一種 Provence 的魚,肉質像鱸魚,成舊厚厚的不知是煑定蒸熟,味淡也唔腥,最特別係有熟的蜆仔、螺和青口各二隻伴碟,我成碟食清,我最唔鍾意食完塊肉仍有一堆配菜和一灘醬汁。跟主菜有一杯 creamy 醬和幾片多士伴隨。







甜品我點了桃餅伴雪糕,普普通通。
店子有兩層,食完到樓上洗手間才見到一個半開放式廚房。餐廳門口屋簷下放有三四張餐桌,客人可以邊吃邊抽煙。我第一次見到法國人(起碼佢唔似美國人,同桌朋友也用法式禮儀)用可樂鎹法國菜。
總結,食物質素、煑功、 prsentation ,招呼都好。啲嘢都幾貴,可能離凱旋門不遠,客人很多是生意人,和有閒階級約朋友午膳的地方。

沒有留言: