2012年9月9日星期日

Portrait Winery, Yardbird


昨晚朋友請吃晚餐,我建議去 Soho 必列啫士街剛開幾個月的Yardbird,呢間係東京 Yardbird 的分店。佢地唔接受訂位,之前打電話去問,個 reception 女仔話6-6點半到應該有位。

我地先去happy hour, Soho 士丹頓街有間本港釀wine 的酒莊 Portrait開的tasting bar,佢地酒莊(或酒廠?)在荃灣的一間工廠大廈,各種葡萄由紐西蘭、美國等地入口,在荃灣釀和浸木桶,佢地仲有 ice winr 和 brandy 添。我地叫咗個 wine and cheese tasting set, 有四種酒 white,、syrah 做的rose 、sav cab red 和 ice wine配四種 cheese。佢地啲酒都唔錯,但每瓶零售價就比同類美國、澳紐的酒貴。

6點20分去到 yardbird, 點知已經滿座, reception 個女仔話今晚有班15人的 party 嚟咗,佢登記咗話個零鐘頭有位就打俾我。

咁我地到隔離 Oyster Station 食住蠔等。

7點半 yardbird 便有位,入便好嘈,又播pop歌,燒烤的open kitchen 在樓下, 樓下也坐滿客,好大煙。我地坐樓上。


我地叫了炸粟米,串燒:鷄皮、軟骨、鷄翼、鷄肝。都幾好食,但之前都食得幾飽,所以不再叫其他嘢。呢度似clubbing 多過食店,麻麻地啱我。




之後再行過隔離 Oolaa食甜品: Strawberry Pavlova。  

沒有留言: